Blogg

7 sätt att öka din beläggning när du verkligen behöver det

En förminskad beläggning hos din verksamhet kan skapa oro medan du kämpar med att komma på hur man kan stimulera affärer. För många hotell (du är inte ensam) så kommer man även att dela samma slags upplevelse under perioder med låg efterfrågan, en lågsäsong eller då det finns för många rum tillgängliga inom en liten marknad där produkten saknar differentiering. Det är därför en frestande tanke...

Fortsätt läsa...

GDPR och vad det betyder för dig som har ett hotell

Från den 25 maj 2018 gäller dataskyddsförordningen (GDPR) i Sverige och övriga medlemsstater i EU. Det har ni säkert hört om, det har varit mycket tal om detta. Exakt vad det betyder är däremot lite oklart för de allra flesta. Många konsultföretag skriver stora rubriker om de enorma skadestånden man kan tvingas betala om man inte följer lagen, och med skrämseltaktik får folk att oroa sig maxim...

Fortsätt läsa...

Youtube demo

Thomas hos oss spelade in en kortare demonstration så att vi kunde lägga upp den på Youtube, för alla som kanske vill lära sig lite mer om vår produkt på egen hand istället för att ta en anpassad demo med oss! Se den här genom att klicka på "Fortsätt läsa"   Vi rekommenderar fortfarande att vi får en chans att visa HappyBooking genom skärmdelning och telefonsamtal, men det här är ett bra s...

Fortsätt läsa...

Extratjänster som vi erbjuder

  I detta blogginlägg tänkte vi belysa några av de extratjänster och tillägg vi erbjuder. En av de saker som vi känner utmärker oss som systemleverantör är att vi är extra flexibla och försöker vårt bästa för att ni som kund ska slippa behöva leta upp fler leverantörer, eller göra manuellt arbete i onödan. Det är fler saker än de som nämns nedan som är möjliga för oss att hjälpa till med, skr...

Fortsätt läsa...

Använd dessa 11 enkla sätt för att hålla gäster nöjda och lojala

Även under tuffa tider så är det möjligt för hotell- och restaurangbranschen att gå i vinst utan att helt fokusera på priser. Genom att ta sig an en kundcentrerad strategi med en stark focus på kundens välmående och kundservice så kan det hjälpa din verksamhet att stå ut i mängden. Kunder och gäster märker när operatörer sätter dem först i allt som deras verksamhet kan erbjuda och ser till att ...

Fortsätt läsa...

Kategorier


Arkiv

Ett urval av våra kunder

  • Untitled -2
  • Angel Inn Midhurst
  • Gasthaus _pyorealogo
  • Citysleep
  • Hemavans Wärdshus

Kontakta oss för att boka personlig genomgång